Redakcja

O portalu

Trudno wyobrazić sobie współczesny sport bez jakiejkolwiek technologii. Z zaawansowanych urządzeń czy aplikacji korzystają już nie tylko profesjonalni sportowcy, ale także amatorzy i pasjonaci różnych dyscyplin. Smartwatch, smartband czy tracker to w dzisiejszych realiach nieodłączny asystent treningu.

Na techmove.pl przybliżamy ten fascynujący świat nowych zdobyczy technologicznych, dzięki którym człowiek może przekraczać kolejne granice. Recenzujemy najnowsze apki i gadżety sportowe, objaśniamy sposób działania innowacyjnych systemów, a także zdradzamy tajniki modyfikowania biologii ludzkiego organizmu.

Techmove.pl – odkryj z nami nowy wymiar sportu!

   

Redaktor naczelny

Mateusz Świst

Z wykształcenia dziennikarz, a prywatnie pasjonat sportu i nowych technologii. Na co dzień otoczony wieloma użytecznymi gadżetami, które znacząco ułatwiają mu codzienne funkcjonowanie. Jako były kulturysta nie zapomina również o dbaniu o własną sylwetkę.

m.swist@bluewhalepress.pl
Zobacz wpisy autora

Zespół redakcyjny

Marta Głogowska-Drzyzga

Z wykształcenia politolog, jednak jej prawdziwą pasją jest aktywny tryb życia – przejechała na rowerze Polskę wzdłuż i wszerz. Każdą wolną chwilę poświęca na górskie wędrówki i coraz ambitniejsze wyzwania sportowe. Z copywritingiem związana od 2015 roku.

Zobacz wpisy autora

Justyna Zajdel

Copywriter z wieloletnim doświadczeniem w branży. Magister Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie miłośniczka kulinariów i podróży, które zajmują większą część jej wolnego czasu.

Zobacz wpisy autora

Piotr Bernacik

Filologia angielska oraz sport to dwie jego największe pasje. Wolne chwile stara się spędzać aktywnie, aczkolwiek nie gardzi także wartościową literaturą.

Zobacz wpisy autora

Mateusz Kaczmarek

Pasjonat sportu, głównie piłki nożnej w każdej odmianie – od trawiastej po street football. W przeszłości prezenter radia o tematyce kobiecej piłki nożnej. Przez kilka lat miał okazję poznać najwybitniejsze polskie piłkarki i ich trenerów. Obecnie Content Manager w jednej z agencji marketingowych.

Zobacz wpisy autora

Joanna Nowak

Media i copywriting towarzyszą jej od czasów studiów. Ukończyła Filologię Polską ze specjalnością dziennikarstwa, a obecnie studiuje Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną z ukierunkowaniem na Dziennikarstwo Sportowe i Zarządzanie w sporcie. Wolne chwile spędza aktywnie na spacerach lub w domu z dobrą książką.

Zobacz wpisy autora