GadżetyTechnews

Smartwatche i smartbandy marki Amazfit dostępne od czerwca w ofercie mPTech

Press info

Jedna z czołowych polskich firm produkujących i dystrybuujących telefony, smartfony myPhone, HAMMER oraz inne urządzenia z segmentu elektroniki użytkowej nawiązała współpracę z Zepp Health Corporation. Dzięki temu od czerwca w ofercie mPTech znajdą się smartwatche i smartbandy popularnej marki Amazfit.

Smartwatche i smartbandy Amazfit coraz szerzej dostępne w Polsce

Partnerstwo mPTech i Zepp Health ma pomóc obu firmom w jeszcze szybszym podboju polskiego rynku wearables. Z tej współpracy skorzystają też klienci, wszak już niebawem w naszym kraju pojawią się nowoczesne urządzenia, których dotąd próżno było szukać w otwartej sprzedaży. Jednym z nich będzie smartwatch z eSIM.

Dla polskiej marki to dobra okazja, aby mocniej zaistnieć na rynku wearables.

Opublikowany przez Technoblogia Czwartek, 10 czerwca 2021

Pierwsze produkty zyskującej coraz większą rozpoznawalność marki Amazfit zagoszczą w ofercie mPTech już w bieżącym miesiącu. Każde z tych urządzeń będzie wyposażone w wydajną baterię oraz kompatybilne z aplikacjami mobilnymi. Ceny również mają być przystępne, choć póki co dystrybutor ich nie ujawnił.

Marka Amazfit oferuje obecnie nie tylko inteligentne zegarki, opaski sportowe czy urządzenia monitorujące stan zdrowia, ale też słuchawki douszne, inteligentne bieżnie oraz wagi. Produkowane przez firmę Zepp Health urządzenia elektroniczne trafiają do kilkudziesięciu krajów, między innymi Stanów Zjednoczonych, Japonii, Niemiec, a od czerwca także do Polski.

O firmie mPTech

mPTech to jeden z największych polskich producentów smartfonów oraz telefonów komórkowych, który działa w 15 europejskich krajach. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, będącej czołowym producentem i dystrybutorem elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma działa od 2007 roku i zatrudnia już ponad 150 wykwalifikowanych specjalistów na wielu rynkach międzynarodowych. Ponadto współpracuje blisko z Google, a także uczestniczy w Programie Android Enterprise Recommended, który ułatwia przedsiębiorstwom wybór, wdrożenie, a następnie efektywne zarządzanie urządzeniami z systemem Android.

W portfolio mPTech znajdują się aktualnie urządzenia elektroniczne z trzech marek własnych: myPhone, HAMMER oraz techbite. Firma ma również na koncie autorską aplikację mobilną 4family, zwiększającą bezpieczeństwo i poprawiającą zdalną opiekę nad dziećmi czy osobami w podeszłym wieku.

Foto wyróżniające: materiały prasowe mPTech

Mateusz Świst
Z wykształcenia dziennikarz, a prywatnie pasjonat sportu i nowych technologii. Na co dzień otoczony wieloma użytecznymi gadżetami, które znacząco ułatwiają mu funkcjonowanie. Jako były kulturysta nie zapomina też o dbaniu o własną sylwetkę.
    Weregolf – inteligentny kombinezon, który może zrewolucjonizować grę w golfa
    Poprzedni artykuł
    Gatorade wkracza na rynek gadżetów sportowych – nowoczesna aplikacja i plaster do analizy potliwości
    Następny artykuł

    Może Ci się spodobać

    Komentarze

    Zostaw komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Więcej w Gadżety

    Lustrzanki – jakie mają zalety?
    Lustrzanki to aparaty fotograficzne, które od dawna cieszą się popularnością wśród profesjonalnych fotografów oraz miłośników fotografii. W porównaniu do aparatów kompaktowych, lustrzanki mają wiele zalet, które sprawiają, że są one najlepszym wyborem dla osób, które chcą uzyskać najwyższą jakość zdjęć.
    Apple Watch Ultra – czy to najlepszy zegarek w teren?
    Nowoczesna technologia coraz bardziej przenika do naszego codziennego życia, a urządzenia mobilne, takie jak smartfony czy smartwatche stają się nieodłącznym elementem garderoby każdego człowieka.