Aplikacje

Aplikacje mobilne największych sklepów sportowych – jedno konto, wiele korzyści

Większość najpopularniejszych w Polsce marek stworzyła swoje własne oprogramowania, które mają rozbudować ofertę sklepu i stworzyć sieć zaufanych klientów.

Decathlon 

Mobilną aplikację jednego z najpopularniejszych sklepów sportowych na świecie ściągnęło już na swoje smartfony ponad milion użytkowników. Równie dużym zainteresowaniem cieszy się ona w Polsce. Aplikacja pozwala na założenie indywidualnego konta, dzięki czemu można mieć nieustanny wgląd w przeprowadzone transakcje, dokonywać wymian lub zwrotów, a także zbierać punkty lojalnościowe wymieniane na nagrody lub zniżki.

W systemie można także przeglądać aktualną ofertę sklepu, spersonalizowane sugestie zakupów oraz dostępność konkretnych produktów w wybranych placówkach. Użytkownicy mają również do dyspozycji artykuły dotyczące fitnessu, sportu, porad treningowych w różnych dyscyplinach. Decathlon umożliwia także zakupy on-line za pomocą aplikacji mobilnej lub rezerwację konkretnego sprzętu z opcją odbioru w wybranym sklepie już po godzinie.

4F

Własny program dostępny na urządzenia mobilne stworzyła również polska marka odzieży i wyposażenia sportowego 4F. W aplikacji można znaleźć pełną i aktualną ofertę produktów marki, a także specjalne wideo treningowe stworzone dla firmy przez czołowych polskich zawodników i ambasadorów marki, takich jak Anna Lewandowska, Łukasz Kubot czy Wilfredo Leon.

Dzięki programowi lojalnościowemu każdy użytkownik podczas zakupów, zarówno online jak i w stacjonarnych sklepach, może skorzystać z 5% rabatu na cały asortyment. Aplikacja 4F informuje także o najnowszych promocjach i przygotowuje specjalną ofertę dopasowana do indywidualnych preferencji i poprzednich zakupów każdego użytkownika.

Martes Sport 

Najmniej rozbudowane funkcje aplikacji sklepu sportowego oferuje marka Martes Sport. Działalność mobilnej aplikacji ogranicza się do założenia indywidualnego profilu użytkownika i stworzenia wirtualnej karty w programie lojalnościowym sklepu. 

Podczas każdych zakupów użytkownik może skanować swoją kartę i liczyć na rabat. Obniżka nie jest stała ani naliczana tak jak w przypadku aplikacji 4F. W tym systemie zalogowany klient dostaje dostęp do wyjątkowej oferty, w której część produktów ma obniżoną cenę, pokazującą się tylko członkom klubu Martes Sport. Aplikacja samodzielnie wysyła także powiadomienia o najnowszych promocjach i obniżkach cen na wybrany asortyment.

GO Sport 

Interesującą propozycją na rynku sklepów sportowych jest system stworzony dla marki GO Sport. Oprócz klasycznych rozwiązań, czyli indywidualnie dopasowanej oferty sklepu, zbierania punktów czy informacji o aktualnych promocjach, użytkownik może samodzielnie pracować na nagrody oferowane przez markę.

W aplikacji mobilnej sklepu powstał specjalny program Feelgood!, który ma zachęcać klientów do aktywności fizycznej. Punkty zbierane w ramach pakietu można zdobywać na kilka sposobów, między innymi wypełnić dane o swoim profilu w 100%, zapisać się do newslettera lub odebrać dodatkowe 300 punktów w dniu swoich urodzin. 

Istnieje jednak możliwość połączenia aplikacji z Google Fit lub Apple Health, wyznaczania swoich treningowych celi i zdobywania dodatkowych punktów przez osiąganie ich. Zebrane liczby można zamienić na kupony rabatowe, które są naliczane na trzech różnych poziomach. Nowi klienci zalogowani do aplikacji mogą liczyć na zniżkę 10% na pierwsze zakupy lub cashback, natomiast wraz ze wzrostem zebranych punktów stałym użytkownikom może przysługiwać rabat do 30%.

Zdjęcie główne: Karolina Grabowska/pexels.com

Joanna Nowak
Media i copywriting towarzyszą jej od czasów studiów. Ukończyła Filologię Polską ze specjalnością dziennikarstwa, a obecnie studiuje Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną z ukierunkowaniem na Dziennikarstwo Sportowe i Zarządzanie w sporcie. Wolny czas spędza aktywnie na spacerach lub w domu z dobrą książką.
    Jakie wybrać dodatkowe ubezpieczenie na życie?
    Poprzedni artykuł
    5G – jakie zmiany przyniesie najnowszy standard sieci komórkowych?
    Następny artykuł

    Może Ci się spodobać

    Komentarze

    Zostaw komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Więcej w Aplikacje

    Nowa gra sportowa VR na gogle Oculus Quest 2. Rezzil Player 22 zadebiutuje już tego lata!
    Gogle VR stały się w ostatnim czasie łakomym kąskiem dla osób lubiących korzystać z nowoczesnych gadżetów podczas każdej aktywności fizycznej. Technologia ta w dalszym ciągu pozostaje jednak stosunkowo nowa, w związku z czym zakres dostępnych aplikacji jest dość mocno ograniczony. Miłośników wirtualnego treningu z pewnością uraduje więc fakt, że na gogle cieszące się największą popularnością – Oculus Quest 2 – wkrótce trafi nowa gra ruchowa!