Aplikacje mobilne największych sklepów sportowych – jedno konto, wiele korzyści

Aplikacje mobilne największych sklepów sportowych – jedno konto, wiele korzyści
/
/
Aplikacje
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Większość najpopularniejszych w Polsce marek stworzyła swoje własne oprogramowania, które mają rozbudować ofertę sklepu i stworzyć sieć zaufanych klientów.

Decathlon 

Mobilną aplikację jednego z najpopularniejszych sklepów sportowych na świecie ściągnęło już na swoje smartfony ponad milion użytkowników. Równie dużym zainteresowaniem cieszy się ona w Polsce. Aplikacja pozwala na założenie indywidualnego konta, dzięki czemu można mieć nieustanny wgląd w przeprowadzone transakcje, dokonywać wymian lub zwrotów, a także zbierać punkty lojalnościowe wymieniane na nagrody lub zniżki.

W systemie można także przeglądać aktualną ofertę sklepu, spersonalizowane sugestie zakupów oraz dostępność konkretnych produktów w wybranych placówkach. Użytkownicy mają również do dyspozycji artykuły dotyczące fitnessu, sportu, porad treningowych w różnych dyscyplinach. Decathlon umożliwia także zakupy on-line za pomocą aplikacji mobilnej lub rezerwację konkretnego sprzętu z opcją odbioru w wybranym sklepie już po godzinie.

4F

Własny program dostępny na urządzenia mobilne stworzyła również polska marka odzieży i wyposażenia sportowego 4F. W aplikacji można znaleźć pełną i aktualną ofertę produktów marki, a także specjalne wideo treningowe stworzone dla firmy przez czołowych polskich zawodników i ambasadorów marki, takich jak Anna Lewandowska, Łukasz Kubot czy Wilfredo Leon.

Dzięki programowi lojalnościowemu każdy użytkownik podczas zakupów, zarówno online jak i w stacjonarnych sklepach, może skorzystać z 5% rabatu na cały asortyment. Aplikacja 4F informuje także o najnowszych promocjach i przygotowuje specjalną ofertę dopasowana do indywidualnych preferencji i poprzednich zakupów każdego użytkownika.

Martes Sport 

Najmniej rozbudowane funkcje aplikacji sklepu sportowego oferuje marka Martes Sport. Działalność mobilnej aplikacji ogranicza się do założenia indywidualnego profilu użytkownika i stworzenia wirtualnej karty w programie lojalnościowym sklepu. 

Podczas każdych zakupów użytkownik może skanować swoją kartę i liczyć na rabat. Obniżka nie jest stała ani naliczana tak jak w przypadku aplikacji 4F. W tym systemie zalogowany klient dostaje dostęp do wyjątkowej oferty, w której część produktów ma obniżoną cenę, pokazującą się tylko członkom klubu Martes Sport. Aplikacja samodzielnie wysyła także powiadomienia o najnowszych promocjach i obniżkach cen na wybrany asortyment.

GO Sport 

Interesującą propozycją na rynku sklepów sportowych jest system stworzony dla marki GO Sport. Oprócz klasycznych rozwiązań, czyli indywidualnie dopasowanej oferty sklepu, zbierania punktów czy informacji o aktualnych promocjach, użytkownik może samodzielnie pracować na nagrody oferowane przez markę.

W aplikacji mobilnej sklepu powstał specjalny program Feelgood!, który ma zachęcać klientów do aktywności fizycznej. Punkty zbierane w ramach pakietu można zdobywać na kilka sposobów, między innymi wypełnić dane o swoim profilu w 100%, zapisać się do newslettera lub odebrać dodatkowe 300 punktów w dniu swoich urodzin. 

Istnieje jednak możliwość połączenia aplikacji z Google Fit lub Apple Health, wyznaczania swoich treningowych celi i zdobywania dodatkowych punktów przez osiąganie ich. Zebrane liczby można zamienić na kupony rabatowe, które są naliczane na trzech różnych poziomach. Nowi klienci zalogowani do aplikacji mogą liczyć na zniżkę 10% na pierwsze zakupy lub cashback, natomiast wraz ze wzrostem zebranych punktów stałym użytkownikom może przysługiwać rabat do 30%.

Zdjęcie główne: Karolina Grabowska/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Bezpieczeństwo cybernetyczne w inteligentnym domu
/
Bezpieczeństwo cybernetyczne w inteligentnym domu
Czy Twoje inteligentne żarówki, termostaty czy kamerki są chronione przed cyberzagrożeniami?
ReSpo.Vision – nowy (trój)wymiar analityki sportowej
/
ReSpo.Vision – nowy (trój)wymiar analityki sportowej
Współczesny sport a technologia – jaka jest zależność między nimi? ReSpo.Vision to prawdziwa rewolucja w świecie sportu!
Nowe technologie – w jakich branżach zmiany są najbardziej widoczne i dlaczego?
/
Nowe technologie – w jakich branżach zmiany są najbardziej widoczne i dlaczego?
Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób nowoczesne technologie informatyczne przekładają się na poszukiwanie pracy i działania wielu firm międzynarodowych? Więcej na ten temat dowiesz się z tego wpisu.