Dlaczego warto zdecydować się na platformę Magento w sklepie internetowym?

Dlaczego warto zdecydować się na platformę Magento w sklepie internetowym?
/
/
Aplikacje
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Jeśli masz poważne zamiary co do swojego biznesu, to wybór platformy e-Commerce dla twojego sklepu internetowego jest kluczowym krokiem na ścieżce biznesowego rozwoju. Wybierając Magento, decydujesz się na jedno z bardziej interesujących rozwiązań, oferujących praktycznie nieograniczone możliwości adaptacji do swojej działalności. Ta platforma jest stabilna, bezpieczna i elastyczna w swojej architekturze, co ułatwia jej integrację z innymi systemami.

Profesjonalny sklep pod kątem estetyki i użyteczności.

Planując sklep internetowy w systemie Magento, należy mieć na uwadze, że skomplikowanie tego systemu praktycznie uniemożliwia samodzielne działania. Całe przedsięwzięcie wdrożenia wymaga zaangażowania grupy ekspertów, co wynika nie tylko z trudności technologicznych, ale również z konieczności zbudowania sklepu z myślą o użytkowniku. Dobrze zaprojektowany sklep powinien spełniać aktualne standardy dotyczące doświadczenia użytkownika (User Experience) i interfejsu użytkownika (UI), co z pewnością wpływa na sprzedaż. Jednak nawet osoby posiadające wyobrażenie na ten temat i codziennie korzystające z wielu sklepów internetowych, rzadko potrafią precyzyjnie określić, jak dokładnie powinien wyglądać (i funkcjonować) ich własny sklep. Dlatego specjaliści przeanalizują Twoje potrzeby biznesowe i stworzą sklep dostosowany do Twoich klientów.

Choć nie może być konieczne posiadanie nietypowych funkcji w swoim przedsiębiorstwie, porada dotycząca podstawowych rozwiązań może być nieoceniona. Okazuje się, że wdrożenie pojedynczych funkcji Magento i ich inkorporacja w sklepie może znacząco podnieść poziom sprzedaży.

Pomoc techniczna po zakończeniu wdrożenia

Planując otworzenie sklepu internetowego, zdecydowanie warto zainwestować w kompleksowe rozwiązania. W takim przypadku niezbędnym etapem będzie przeprowadzenie analizy, obejmującej Twoje potrzeby, rynek i konkurencję. Po wdrożeniu sklepu będziesz mógł liczyć na stałe wsparcie, między innymi w zakresie zarządzania treścią witryny. Agencja zajmie się również utrzymaniem sklepu na platformie, co rzeczywiście odciąży Ciebie i umożliwi swobodniejsze wykonanie innych zadań. Aby sklep internetowy na Magento działał poprawnie i spełniał swoje zadanie konieczne jest zaangażowanie wielu specjalistów. Będą to graficy, programiści, specjaliści UX czy SEO. Dobra wiadomość jest taka, że tutaj przedsiębiorca nie musi być multi fachowcem, ani zatrudniać dodatkowych pracowników. Kompleksowość oferty agencji wdrażającej Magento obejmuje zarówno pełną obsługę, jak i odpowiedzialność za wdrożenie i działanie sklepu.

Sprawna komunikacja z potencjalnymi klientami

Klienci czasem mają pytania i niepewności, które jeśli pozostawione bez odpowiedzi lub wyjaśnienia, mogą zniechęcić ich do dokonania zakupu. Dlatego ważne jest umożliwienie im szybkiej komunikacji z personelem sklepu. W takiej sytuacji dedykowanym rozwiązaniem są czaty lub możliwość rozmowy za pośrednictwem call center. Jeśli uznasz, że tego rodzaju opcja jest potrzebna, wprowadzenie biznesu może obejmować zatrudnienie specjalistów ds. obsługi klienta.

Tak samo może być w przypadku działań promocyjnych. Firma może dostarczyć skuteczną komunikację mailową dla Twojego biznesu lub zapewnić gotowe strategie marketingowe z obszaru e-Commerce, skupiające się na zwiększeniu ruchu w sklepie, konwersji i wzroście sprzedaży.

Pełna analiza i intuicyjne raporty

Przegląd akcji promocyjnych, skonsolidowanie wyników sprzedaży, raportowanie dotyczące aktualnego funkcjonowania sklepu – to wszystko może stanowić wskaźnik dalszych działań i inicjatyw rozwojowych przedsiębiorstwa. Specjaliści wdrażający sklepy na platformie Magento proponują zaawansowane rozwiązania w tej dziedzinie. To znacznie ułatwia ocenę działalności i wnioskowanie na przyszłość. Należy również pamiętać, że Magento służy nie tylko do tworzenia sklepów internetowych, ale także umożliwia dostosowanie platformy b2b do indywidualnych potrzeb.

Na zakończenie warto dodać, że każda platforma e-handlu posiada swoje wymagania, na przykład dotyczące hostingu i jego parametrów. Ponadto, istotną kwestią różnicującą poszczególne rozwiązania jest skuteczność optymalizacji strony dla wyszukiwarek. To kolejne powody przemawiające za zdecydowaniem się na specjalistyczną firmę zajmującą się Magento, która wykorzysta potencjał tej platformy dla naszej firmy. To również ma znaczenie w kontekście przyszłego rozwoju.

Fot.: materiał Klienta

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Orbitrek a bieganie – co jest lepsze?
/
Orbitrek a bieganie – co jest lepsze?
Orbitrek (trenażer eliptyczny) bardzo często bywa wskazywany jako alternatywa dla biegania.
Xiaomi szykuje wyjątkową niespodziankę! Wszystko, co wiadomo o futurystycznej opasce Mi Band X
/
Xiaomi szykuje wyjątkową niespodziankę! Wszystko, co wiadomo o futurystycznej opasce Mi Band X
Opaski fitness marki Xiaomi to obecnie najchętniej kupowane urządzenia tego typu na całym świecie. Kolejną odsłoną popularnej serii Mi Band […]
Tour de Zwift – kolarski wyścig w Twoim domu!
/
Tour de Zwift – kolarski wyścig w Twoim domu!
Światowy lockdown przyniósł wiele dramatycznych konsekwencji gospodarczych, ale akurat nie dla branży gamingowej. Na przestrzeni minionych miesięcy nastąpił bowiem gigantyczny […]