Sport elektroniczny z kolejnym krokiem naprzód. Wirtualna Olimpiada wkrótce dojdzie do skutku!

Sport elektroniczny z kolejnym krokiem naprzód. Wirtualna Olimpiada wkrótce dojdzie do skutku!
/
/
Technews
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Świat profesjonalnego sportu regularnie rozwija się na naszych oczach za sprawą nowoczesnych technologii. Kolejnym przełomowym krokiem ma być wprowadzenie rozgrywek cyfrowych do klasycznych zmagań olimpijskich. Które spośród dyscyplin będą rozgrywane w wirtualnej rzeczywistości?

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) ogłosił, że niebawem dojdą do skutku pierwsze w dziejach zawody Olympic Virtual Series. Organizacja nawiąże w tym celu współpracę z pięcioma federacjami sportowymi i wydawcami gier. Inicjatorzy całego przedsięwzięcia liczą, że nowy format turnieju jeszcze bardziej poszerzy grono odbiorców.

Na Olympic Virtual Series dojdzie do rywalizacji w kilku popularnych dyscyplinach, takich jak baseball, kolarstwo, wioślarstwo, żeglarstwo, czy sporty motorowe. W kolejnych olimpiadach dołączyć do nich mogą również piłka nożna, tenis oraz koszykówka. Dzięki wprowadzeniu wirtualnej rzeczywistości zmagania olimpijskie z pewnością zyskają na atrakcyjności i różnorodności, co z kolei powinno przysporzyć nowej publiczności. Eksperymentalny format zawodów przemówi przede wszystkim do osób zainteresowanych e-sportem i technologią VR.

Olimpiada OVS ma zostać rozegrana jeszcze przed tegorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. Wirtualna impreza rozpocznie się 13 maja i potrwa do 23 czerwca. Chociaż format rozgrywek wciąż budzi wiele kontrowersji, to jedna kwestia nie podlega wątpliwości – Olympic Virtual Series to początek kolejnej rewolucji w sporcie!

Zdjęcie wyróżniające: Freepik

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

2 × 1 =

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak moduł to tylko Arduino Uno Rev3 – dlaczego dobry dla każdego?
/
Jak moduł to tylko Arduino Uno Rev3 – dlaczego dobry dla każdego?
Najnowsza wersja Arduino Uno oparta jest na układzie ATmega328P, który posiada 32 KB pamięci flash, 2 KB pamięci RAM i oscylator 16 MHz. Ma również interfejs USB, dzięki czemu można go programować bez konieczności używania zewnętrznego programatora.
Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu firmowej strony internetowej?
/
Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu firmowej strony internetowej?
Stworzenie strony internetowej dla firmy wcale nie jest tak łatwym zadaniem, jak mogłoby się wydawać.
Jak poprawić zakres ruchu za pomocą odpowiednich akcesoriów do treningu?
/
Jak poprawić zakres ruchu za pomocą odpowiednich akcesoriów do treningu?
Odkryj efektywne metody na poprawę zakresu ruchu za pomocą odpowiednich akcesoriów do treningu. Zwiększ swoją elastyczność i poziom sprawności za pomocą naszych praktycznych rad.