Wielki sport wkracza do Clubhouse. Aplikacja umożliwi spotkania online z zawodnikami NFL!

Wielki sport wkracza do Clubhouse. Aplikacja umożliwi spotkania online z zawodnikami NFL!
/
/
AplikacjeTechnews
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pierwszy w historii kontrakt coraz bardziej rozpoznawalnej aplikacji Clubhouse z renomowaną ligą sportową stał się właśnie faktem. Podpisana umowa zakłada, że już wkrótce na platformie pojawią się spotkania audio prowadzone na żywo z zawodnikami, trenerami, czy znanymi dziennikarzami zajmującymi się NFL, czyli zawodową ligą futbolu amerykańskiego!

Pomimo że Clubhouse powstał raptem w kwietniu ubiegłego roku i wciąż pozostaje nowością, o aplikacji zaczyna robić się naprawdę głośno. Wszystko za sprawą ciekawego formatu oraz możliwości nawiązania konwersacji w czasie rzeczywistym ze znaczącymi personami ze świata show biznesu czy nowoczesnych technologii. Dość powiedzieć, że do tej pory na platformie miały okazję gościć postacie takie, jak Oprah Winfrey, Mark Zuckerberg, Ashton Kutcher, Lindsay Lohan czy Elon Musk. W jednej tego rodzaju audycji może uczestniczyć nawet do 5 tys. zaproszonych osób. Trzeba jednak zaznaczyć, że zdobycie takowego zaproszenia nie należy do najłatwiejszych.

Teraz Clubhouse zyska prawdopodobnie nowych zwolenników wśród kibiców sportowych. Według najnowszych informacji firma parafowała bowiem umowę z NFL, a przecież futbol amerykański stanowi w Stanach Zjednoczonych jedną z najbardziej popularnych dyscyplin. W ramach kontraktu władze ligi uruchomią na Clubhouse kilka własnych kanałów, przeznaczonych do przeprowadzania spotkań z fanami. Przygotowany format zapowiada się naprawdę intrygująco – na internetowych meetingach pojawią się zawodnicy z najlepszych drużyn NFL, trenerzy zespołów, menedżerowie drużyn, analitycy oraz dziennikarze specjalizujący się w futbolu amerykańskim.

Zawarte przez Clubhouse porozumienie z NFL ma obowiązywać na czas najbliższego okna transferowego amerykańskiej ligi. Niewykluczone jednak, że jeśli współpraca okaże się satysfakcjonująca dla każdej ze stron, zostanie ono przedłużone na sezon ligowy. To pierwszy krok dla Clubhouse, jeśli chodzi o rozwój w sektorze sportowym, aczkolwiek starania o kolejne kontrakty ze znaczącymi ligami sportowymi są tylko kwestią czasu.

https://twitter.com/joinClubhouse/status/1386353738659426309?s=19

Zdjęcie wyróżniające: Marco Verch Professional Photographer / Flickr

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
ReSpo.Vision – nowy (trój)wymiar analityki sportowej
/
ReSpo.Vision – nowy (trój)wymiar analityki sportowej
Współczesny sport a technologia – jaka jest zależność między nimi? ReSpo.Vision to prawdziwa rewolucja w świecie sportu!
Kawa najlepszym naturalnym biohackiem? Jak kofeina wpływa na siłę anaerobową i odczucie zmęczenia u sportowców
/
Kawa najlepszym naturalnym biohackiem? Jak kofeina wpływa na siłę anaerobową i odczucie zmęczenia u sportowców
Kofeina to idealny związek, który pobudzi organizm przed wysiłkiem fizycznym i wspomoże proces jego regeneracji po treningu!
Nawigacje rowerowe w telefonie – które z nich są najbardziej niezawodne?
/
Nawigacje rowerowe w telefonie – które z nich są najbardziej niezawodne?
Nawigacja rowerowa pod postacią aplikacji na telefon to niezbędnik każdego cyklisty. Pozwala na rejestrowanie trasy i prędkości czy monitorowanie ilości […]