Wielki sport wkracza do Clubhouse. Aplikacja umożliwi spotkania online z zawodnikami NFL!

Wielki sport wkracza do Clubhouse. Aplikacja umożliwi spotkania online z zawodnikami NFL!
/
/
AplikacjeTechnews
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pierwszy w historii kontrakt coraz bardziej rozpoznawalnej aplikacji Clubhouse z renomowaną ligą sportową stał się właśnie faktem. Podpisana umowa zakłada, że już wkrótce na platformie pojawią się spotkania audio prowadzone na żywo z zawodnikami, trenerami, czy znanymi dziennikarzami zajmującymi się NFL, czyli zawodową ligą futbolu amerykańskiego!

Pomimo że Clubhouse powstał raptem w kwietniu ubiegłego roku i wciąż pozostaje nowością, o aplikacji zaczyna robić się naprawdę głośno. Wszystko za sprawą ciekawego formatu oraz możliwości nawiązania konwersacji w czasie rzeczywistym ze znaczącymi personami ze świata show biznesu czy nowoczesnych technologii. Dość powiedzieć, że do tej pory na platformie miały okazję gościć postacie takie, jak Oprah Winfrey, Mark Zuckerberg, Ashton Kutcher, Lindsay Lohan czy Elon Musk. W jednej tego rodzaju audycji może uczestniczyć nawet do 5 tys. zaproszonych osób. Trzeba jednak zaznaczyć, że zdobycie takowego zaproszenia nie należy do najłatwiejszych.

Teraz Clubhouse zyska prawdopodobnie nowych zwolenników wśród kibiców sportowych. Według najnowszych informacji firma parafowała bowiem umowę z NFL, a przecież futbol amerykański stanowi w Stanach Zjednoczonych jedną z najbardziej popularnych dyscyplin. W ramach kontraktu władze ligi uruchomią na Clubhouse kilka własnych kanałów, przeznaczonych do przeprowadzania spotkań z fanami. Przygotowany format zapowiada się naprawdę intrygująco – na internetowych meetingach pojawią się zawodnicy z najlepszych drużyn NFL, trenerzy zespołów, menedżerowie drużyn, analitycy oraz dziennikarze specjalizujący się w futbolu amerykańskim.

Zawarte przez Clubhouse porozumienie z NFL ma obowiązywać na czas najbliższego okna transferowego amerykańskiej ligi. Niewykluczone jednak, że jeśli współpraca okaże się satysfakcjonująca dla każdej ze stron, zostanie ono przedłużone na sezon ligowy. To pierwszy krok dla Clubhouse, jeśli chodzi o rozwój w sektorze sportowym, aczkolwiek starania o kolejne kontrakty ze znaczącymi ligami sportowymi są tylko kwestią czasu.

https://twitter.com/joinClubhouse/status/1386353738659426309?s=19

Zdjęcie wyróżniające: Marco Verch Professional Photographer / Flickr

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

4 × trzy =

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie wyposażenie zabrać na survival?
/
Jakie wyposażenie zabrać na survival?
Planujesz swój pierwszy wypad do lasu na survival? Zobacz, jakie sprzęty ze sobą zabrać!
Jak przygotować dom i maluszka na naturalną sesję fotograficzną?
/
Jak przygotować dom i maluszka na naturalną sesję fotograficzną?
Porady na temat przygotowania domu i maluszka na naturalną sesję fotograficzną. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki dotyczące atmosfery, oświetlenia i stylizacji.
Gatorade wkracza na rynek gadżetów sportowych – nowoczesna aplikacja i plaster do analizy potliwości
/
Gatorade wkracza na rynek gadżetów sportowych – nowoczesna aplikacja i plaster do analizy potliwości
Znana marka Gatorade stworzyła niedawno urządzenie sprawdzające poziom nawodnienia organizmu podczas wysiłku fizycznego. Poznaj specyfikę tego nowoczesnego gadżetu dla osób […]