Wielki sport wkracza do Clubhouse. Aplikacja umożliwi spotkania online z zawodnikami NFL!

Wielki sport wkracza do Clubhouse. Aplikacja umożliwi spotkania online z zawodnikami NFL!
/
/
AplikacjeTechnews
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pierwszy w historii kontrakt coraz bardziej rozpoznawalnej aplikacji Clubhouse z renomowaną ligą sportową stał się właśnie faktem. Podpisana umowa zakłada, że już wkrótce na platformie pojawią się spotkania audio prowadzone na żywo z zawodnikami, trenerami, czy znanymi dziennikarzami zajmującymi się NFL, czyli zawodową ligą futbolu amerykańskiego!

Pomimo że Clubhouse powstał raptem w kwietniu ubiegłego roku i wciąż pozostaje nowością, o aplikacji zaczyna robić się naprawdę głośno. Wszystko za sprawą ciekawego formatu oraz możliwości nawiązania konwersacji w czasie rzeczywistym ze znaczącymi personami ze świata show biznesu czy nowoczesnych technologii. Dość powiedzieć, że do tej pory na platformie miały okazję gościć postacie takie, jak Oprah Winfrey, Mark Zuckerberg, Ashton Kutcher, Lindsay Lohan czy Elon Musk. W jednej tego rodzaju audycji może uczestniczyć nawet do 5 tys. zaproszonych osób. Trzeba jednak zaznaczyć, że zdobycie takowego zaproszenia nie należy do najłatwiejszych.

Teraz Clubhouse zyska prawdopodobnie nowych zwolenników wśród kibiców sportowych. Według najnowszych informacji firma parafowała bowiem umowę z NFL, a przecież futbol amerykański stanowi w Stanach Zjednoczonych jedną z najbardziej popularnych dyscyplin. W ramach kontraktu władze ligi uruchomią na Clubhouse kilka własnych kanałów, przeznaczonych do przeprowadzania spotkań z fanami. Przygotowany format zapowiada się naprawdę intrygująco – na internetowych meetingach pojawią się zawodnicy z najlepszych drużyn NFL, trenerzy zespołów, menedżerowie drużyn, analitycy oraz dziennikarze specjalizujący się w futbolu amerykańskim.

Zawarte przez Clubhouse porozumienie z NFL ma obowiązywać na czas najbliższego okna transferowego amerykańskiej ligi. Niewykluczone jednak, że jeśli współpraca okaże się satysfakcjonująca dla każdej ze stron, zostanie ono przedłużone na sezon ligowy. To pierwszy krok dla Clubhouse, jeśli chodzi o rozwój w sektorze sportowym, aczkolwiek starania o kolejne kontrakty ze znaczącymi ligami sportowymi są tylko kwestią czasu.

Zdjęcie wyróżniające: Marco Verch Professional Photographer / Flickr

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Bluetooth 5.2 – czy określimy go mianem technologicznej rewolucji?
/
Bluetooth 5.2 – czy określimy go mianem technologicznej rewolucji?
W 2012 roku zachwycaliśmy się wersją Bluetooth 4.0, która wprowadziła wiele nowych funkcji, w tym zwiększoną prędkość przesyłu danych, wzmocnienie zasięgu i trudniejsze do pominięcia zabezpieczenia.
Nowoczesny system GPS w polskim klubie sportowym – na czym polega?
/
Nowoczesny system GPS w polskim klubie sportowym – na czym polega?
Włoska technologia trafia w ręce jednego z polskich klubów! Oto jak pomoże piłkarzom.
W jaki sprzęt sportowy dla pracowników warto zainwestować?
/
W jaki sprzęt sportowy dla pracowników warto zainwestować?
Promowanie sportu wśród pracowników przekłada się na lepsze wyniki, a także sprzyja komunikacji w firmie. Przeczytaj, jakie działania w tym kierunku warto podjąć.